Odkryj nasz nowy wizerunek korporacyjny

W Aquavia Spa chcemy odkryć siebie na nowo i rozpocząć nowy rozdział, który symbolizuje ewolucję firmy i naszej szerokiej gamy produktów. Z tego powodu prezentujemy Państwu nasz nowy wizerunek korporacyjny. Nowy projekt, który opracowaliśmy, opiera się na prostych i zrównoważonych liniach i jest łatwy do dostosowania, w celu poprawy naszej widoczności bez utraty istoty naszej marki. Idea stojąca za tym nowym projektem koncentruje się na stworzeniu unikalnego, czytelnego i łatwo kojarzonego logo, które definiuje naszą misję i wartości firmy.

Zmiana czcionki na bezszeryfową i przesunięcie palety kolorów w kierunku odcieni srebra zapewniają niezbędne niuanse wzornictwa, innowacyjności i ekskluzywności. Dekontekstualizacja, która pozwala uniknąć oczywistej gamy błękitów używanych w branży i zwiększa naszą atrakcyjność dla docelowych odbiorców. To zróżnicowanie nadaje również logo wartość dodaną jakości, która w połączeniu z naszymi innowacjami technologicznymi stawia nas o krok przed konkurencją.

Jeśli chodzi o symbol logo, okrąg symbolizuje doskonałość i wieczność; nie ma początku ani końca i jest używany do reprezentowania ruchu, w tym przypadku ruchu wody. Okrągła forma ma na celu przekazanie pozytywnego przekazu emocjonalnego, wzmacniając wizerunek naszej marki, a jednocześnie służąc jako nasz znak rozpoznawczy.